Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 martie 2011

Jurnal de calatorie-Salvati copiii

Cine sunt?
A., 19 ani, sunt singură la părinţi şi locuiesc în Bistriţa. Aveam 17 ani când prietena mea cea mai bună m-a vândut traficanţilor din Serbia.
M., 17 ani, am două surori şi sunt din judeţul Mehedinţi. Am fost prinsă de traficanţi la vârsta de 16 ani şi vândută în Macedonia.
E., 18 ani, am o soră şi un frate şi locuim într-un sat din Bacău. Am devenit victimă a traficului de fiinţe umane la vârsta de 17 ani. Am fost sechestrată într-un apartament din Irlanda.
G., 19 ani, am un băieţel şi 5 fraţi. Locuim în Bucureşti. Când m-au furat de pe stradă traficanţii, aveam 17 ani.
De ce “victime” ?
Pentru că mi-au distrus actele, mi-au dat alt nume … mi-au luat identitatea.
Pentru că mă simt murdară. Simt nevoia să mă spăl tot timpul.
Când m-am întors, am fost nevoită să-mi părăsesc satul natal pentru că toţi vecinii se uitau la mine urât. Acum ceilalţi mă privesc ca pe o prostituată.
Mi-e frică să merg singură pe stradă. Tresar la mişcări bruşte. Există locuri, mirosuri care-mi aduc aminte de vremea când eram acolo.
Cele mai grele momente …
Eram cu sora mea când ne-au vândut. Au vrut să o violeze, dar era operată de curând. Le-am spus să mă ia pe mine.
Prietena mea cea mai bună m-a vândut. Am întrebat-o cum a putut să-mi facă asta şi m-a pălmuit.
În timp ce făceam curat într-o baie am găsit urme de carne putrezită şi un tricou pătat de sânge. Mai târziu, am aflat de la celelate fete că o fată fusese ucisă de patronul motelului.
Ne-am dat seama că degeaba fugim. Poliţia din Macedonia ne ducea înapoi la patroni.
Cum am ajuns acolo …
Am fost invitată de o cunoştinţă într-o discotecă, la un suc. M-am dus la toaletă, iar în acest timp, ea mi-a turnat ceva în pahar. Am adormit şi din când în când mă mai trezeam. Îmi aduc aminte doar faptul că am fost transportată cu maşina şi la un moment dat cu o barcă (picuri de apă îmi stropeau faţa). M-am trezit complet abia în Serbia.
Nu ştiam că nu mai sunt în România. Eram cu cea mai bună prietenă a mea. Mi-a spus că mergem în vizită la un prieten şi să nu-mi fac griji. Mi s-a părut că ceva e în neregulă pentru că îmi luase actele şi pentru că mergeam numai seara să nu ne vadă nimeni. Am copilărit împreună. Aveam încredere în ea şi m-a vândut pentru 300 de dolari.
M-au răpit din faţa magazinului, aproape de casă. Nu am avut timp să cer ajutor sau să ţip. M-au dus într-un apartament unde am stat aproximativ o săptămînă. M-au transportat cu o maşină până la graniţă. Am stat închisă în portbagaj. Când am ajuns în Macedonia, am fost dusă la o gazdă.
M-au obligat să mă urc într-o maşină şi mi-au spus că plec în Olanda să am grijă de nişte bătrâni. M-au dat unui bărbat care avea cagulă cu care am mers prin pădure 15 ore. Am mers pe un câmp şi am ajuns la un râu mare pe care l-am traversat. Îmi era foarte frică de şerpi şi alte animale. Bărbatul cu cagulă mi-a spus că am ajuns în Iugoslavia şi că e drumul cel mai scurt către Olanda. Am fost cazată la un bătrân unde mi-au spus că prietenii mei din România m-au vândut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu